kiroltech logo

FICOBA - IRUN

Programa

Urriak, 17 osteguna - AUDITORIUM

Dokumentazio ematea

Agintariekin inaugurazioa

INAUGURAZIO HITZALDIA

Kirol industria: abiadura egokian goaz ala ba al dago trafiko araurik?
Plácido Rodríguez

Plácido Rodríguez
Katedraduna da eskola unibertsitatean, Oviedoko unibertsitateko ekonomia departamentuan, Ekonomian Doktorea, Kirolaren ekonomi behaotkia zuzentzn du.

1. MULTZOA
Eraldaketa eta irauntza kirolaren industrian

10:05
Kirol industrian datuen analisirako tresnak: Big Data-k kirolarien errendimendua hobetzen eta kirol erakundeen negozioa garatzen lagun dezake.

Kirol industriaren egungo panoraman ikus dezakegu kirol erakundeak eraldaketa digitaleko prozesuetan murgilduta daudela. Prozesu hauetan ezinbestekoa da datuen analisia industria osatzen duten eszenatoki guztietan aplikatzen delako (zaleekin harremanak, Esports, hezkuntza, kirolarien errendimendua, estadio adimenduna, negozioaren ikuspegia eta abar). Oraingo honetan, kirolarien emaitzak hobetzeko datuen analisia egiteko aukera ematen duten tresnetan eta kirol erakundeen negozioa hurrengo mailara eramaten lagunduko duten teknologietan oinarrituko gara.

Sofiya Goncharova

Sofiya Goncharova
Global Sports Innovation Center powered by Microsoft, Komunikazio zuzendaria

10:30
Zalearen (Fan) ingurune esperientzala kirolean.

Kirol Zaleak (Fan), kirol zaletasunaren inguruan, eta zaletuak kirol eta adinaren arabera, gizonezkoak zein emakumezkoak diren, eta. eskualde desberdinetako (herrialde bereko) edo herrialde desberdinetakoei buruz hitzegingo dut.

Alfonso García

Alfonso García Gama
CEO Grupo Bakara Marketing y Eventos.

10:55 Mahai ingurua
KIROL INDUSTRIA BERRIKUNTZAREN BEGIRADAPEAN
Sofiya Goncharova

Sofiya Goncharova
Global Sports Innovation Center powered by Microsoft, Komunikazio zuzendaria.

Juan Iraola

Juan Iraola
Real Sociedad, Teknologia arduraduna

Alfonso García

Alfonso García Gama
CEO Grupo Bakara Marketing y Eventos.

Jon Iriberri

Jon Iriberri
Zientzia Jarduera Fisikoan eta Kiroletan lizentziatua. Errendimendu handiko kirolen masterra.

11:15 Coffee break

 

2. MULTZOA
XXI.mendea: kirol berrikuntza mendea

11:45
Europako SportsTech ekosistemaren ikuspegi orokorra

Kirolaren negozioa hazten doan heinean, berrikuntzak eta teknologiak ere badute Kirolean. SportsTechX ekosistemaren ikuspegi orokorra eskaintzen saiatzen da. Startup, inbertitzaile eta ekimenen kopurua urtero hazten den heinean, garrantzitsua da merkatu hau nola hazten den ulertzea. Zein sektorek erakartzen dute arreta gehien, nor diren eragile nagusiak eta zein izango diren etorkizunera begira joerak. Saio hau ekosistemari, nola inbertsioak eta startupak Europan banatzen diren datu kuantitatiboa bultzatuko da.

Rohn Malhotra

Rohn Malhotra
SportsTechX Bazkidea Rohn ekintzaile amorratua da, arrakastaz bere azken startup-a 2017an utzi zuena.

12:10
BIG DATA ren eragina kirolarien osasun eta kirol praktikan
Alberto Conde

Alberto Conde
XABET CEO eta kofundatzailea

12:35 Mahai ingurua
STARTUP-ak KIROLEAN: PASIOA VS. NEGOZIOA

Askok dute kirola gogoko, eta kirolaren inguruan empresa bat sortzen, urte asko paatzen dituzte. Hau arazoa ala abantaila da? (Abantaila eta desabantailak,, nitxo txikiak, eragozpenak club etara iristeko.

Jokin Manzanas

Jokin Manzanas
Myruns Technology bazkide sortzailea eta empresa garapen zuzendaria

Mª Luisa Arriola

Mª Luisa Arriola
BIC Gipuzkoa zuzendaria.

Unai Bilbao

Unai Bilbao
Akting bazkide sortzaile eta sustatzailea

13:00
E sports, ZER DIRA KIROL ELEKTRONIKOAK?
Milagros Luis Brito

Milagros Luis Brito
eSports proiektu kudeatzailea

13.20 Bazkaria

 

3. MULTZOA
Kirol ekitaldiak industria eragile gisa

14:45
Kirola eta negozioa, etengabe birdefinitzean ari den jolaslekua

Estatuko kirol negozioaren dimentsioa ulertzeko adierazle ekonomiko nagusiak aztertuko dira ponentzian, zeintzuk diren hazkuntza handien duten industriaren segmentuak eta zeintzuk diren hazkunde bektoreek zer negozio mota eskaintzen duten aldi bakoitzean, osasunetik turismo arte.

Marc Menchen

Marc Menchen
Palco 23 Zuzendaria

15:10
Ekitaldi bat nola antolatu: INPAKTUZKO MARATOI BAT: Valentziako maratoiaren errentagarritasuna.

Munduko irudi bihurtu den ekitaldia eta 18 miloi baino gehiagoko gastu turistikoa ematen diona.

Paco Borao

Paco Borao
AIMS (Association of International Marathons and Distance Races) presidentea eta Valentziako maraoi eta maratoi erdiaren zuzendaria

15:35
Kirolaren laguna den marka baten eraikuntza

Zoriontsuago izateko helburuarekin 250.000 pertsona baino gehiago biltzen dituen enpresa bat eraikitzea, ariketa fisikoa eta kirola ardatz gisa erabiliz abentura zirraragarria da. Ametsak nola inplantatzen diren jakitea, egunero hazten eta partekatzen dituzten pertsonen beharretara egokitzen dela jakitea, eta aldi berean kirolarekiko laguna den marka ezaguna eraikitzea, zure esperientzia oso aberasgarria da eta bere sustatzaile eta liderrarekin partekatzeko aukera izango dugu, Gabriel Saez Irigoyen-ekin.

Gabriel Sáez Irigoyen

Gabriel Sáez Irigoyen
Ingesport CEO eta presidentea

16:00 Mahai ingurua
ERRENTAGARRIAK AL DIRA KIROL EKITALDIAK?
Marc Menchen

Marc Menchen
Palco 23 Zuzendaria

Paco Borao

Paco Borao
AIMS (Association of International Marathons and Distance Races) presidentea eta Valentziako maraoi eta maratoi erdiaren zuzendaria

Gabriel Sáez Irigoyen

Gabriel Sáez Irigoyen
Ingesport CEO eta presidentea

16:25
Kongresu itxiera hitzaldia

KONGRESU ITXIERA HITZALDIA

Bizitza eta kirola
Alba García

Alba García
Enpresa Administrazio eta Zuzendaritzan lizentziatua. Atletismo entrenadore nazionala

17:00 Itxiera

Back to Top